Uzun süredir ucretsiz izindeyim. Bebeğim 8 aylık. Artık çalışmak istiyorum,parami kazanmak istiyorum. Simdiden bakicilari arastirmalara basladim. Aslinda babannemiz ile ayni sehirdeyiz ama onun gelip gitmesi zor,gelmisken kalmasi da gerekebilir mesafeden.. Ben yabanci bakicilarla ilgileniyorum. Kızımın dil öğrenmesini cok istiyorum. Daha erken ama gelişim açısından bu ise ne zaman girissem tam kestiremiyorum. Babasi almanca ve ingilizce, bende rusca biliyorum. Ama ikimizde öyle yogun çalışıyoruz ki, bakacak kisinin guzelce ogretebilmesini istiyorum. Gerci az once ucretlerinin cok ucuk oldugunu gördüm. Bir de çoğu yatılı bakici. Ben evimde ‘gerektiğinde’ kalsinlar istiyorum. Babanne mi bakici mi arasinda kaldim baya… 🥵😰🤒🤯