Asyaaa1 şimdi belki beni linçlerler ama başımdan geçeni anlatim ben sana. Bebeğim 4. Aydan sonra kilo almadı 2 ay. Sonrasında ek gıdaya geçince benim zorlamam la 200-300 gr aldı. O zaman gittiğim doktor senin sütün yaramıyo mama başla demişti. Bende sütüm dolup taşıyo ne maması diyip doktor değiştirmiştim. O ay da tesadüf 400 gr aldı. Yeni gittiğim doktorda bu ay iyi almış anne sütüyle devam dedi. Ama sonra yine almadı. Şuan 9.5 aylık nerdeyse ve 7400 kg. Bu ay kontrolde doktor böyle olmicak rapor yazim mamaya başlayalım dedi. 4 gündür mama kullanıyoruz. İnanır mısın kızımın keyfi yerine geldi. Aslında doyuyordu emindim ama bu kadar keyifli değildi. Yani demem o ki. Doktor mama derse dinle. Şuan bebeğim 1.5 kg geriden geliyor. Ve hareket arttığı için zaten çok kilo almıyolar bu ayda. Kaçıncı ayda yakalar kilosunu bilemiyorum