7sinde 9 aylık olacak oğlum, şu bi kaç zamandır arada işim vs varken babası uyuttu uyanınca mecburiyetten baktım uyuyor. Gece 1 2 saatte bi kalkıyor hep 2 kere çekip dalıyor. Öylesine uyanıyor yani açlıktan değil bende kesmeye karar verdim.
Erken diyenler yorum yapmasın rica etcem. Uykusu düzenli asla uykusuzluğa gelemez, her ay şekil değiştirdik ama çoğunluk koynumda uyurdu artık yanına yatınca uyuyor.
Desteksiz de uyuduğu oluyor çoğunluk yanına yatarak yüzümü dudağımı tutar uyurdu bu üst dişlerden sonra memede dalmaya başladı. Doğduğundan beri gece emer uyur.
Şimdi bu gece Bismillahirrahmanirrahim başladım gündüz kayınvalidem uyuttu, 7.30da uyudu 9 gibi uyandı babası uyutmuş 11de kalktı ben uyuttum pışpış koynuma aldım saçını okşadım falan uyudu yarım saat sonra kalktı aynısını yaptım uyudu. Biraz önce bi 10 dk uğraştım uyumadı kendi çeke çeke memeyi istedi verdim uyudu. Şimdi diyorum acaba 1 2 kere emzirsem mi yoksa hiç mi vermesem. Verirsem istikrar bozulur mu alışma zorlaşır mı yoksa daha mı kolay olur siz nasıl yaptınız kaç aylıktı?