Arkadaşlar, kızım 3-4 gündür halsiz, iştahsız, balgamı var. Doktora gittik nezle dedi. Hava verdi, peditus verdi. Bebeğim 6 buçuk aylık. Ek gıda alıyor. Evde ek gıda olarak hastalık sürecini atlatabileceğim ne önerirsiniz 🙏 bir de peditusu içince çok aşırı kustu tadından dolayı. Kolay nasıl içirebilirim onu😞 yardımcı olur musunuz lütfen 🙏