İnstagram sitesinden ürün siparişi verdim ödemeyi yaptım 10 gün oldu ses çıkmadı ,siteye yazdım kargomun durumu için cvp vermiyorlar hiçbirşekilde ,dolandırıcı bir siteymiş yani ,başına gelen oldu mu bunları nereye şikayet edebiliriz baya bi takipçisi var başkaları da benim gibi mağdur olmasın ,ne yapabilirim