Busevedat2501 yani çok anormal bir durum değil kabızlık yaşıyor su an sadece .. kayısı falan verseniz eline yese biraz belki iyi gelir .. ya da eline vermekten korkuyorsanız suyun içinde bekletin sonra suyunu içirin kayisida yumusamis olacağı için yemesi kolay olur yedirirsiniz ben yararını gormustum .. havalarda sicakladi zaten bol bol su verin hareket etsin hareket etmek ve su içmek bağırsakları çalıştırır dışarı çıkarın parkta kostursun :) birde çorba falan verirken biraz sıvı yapın mesela tanecikli çorba yapıyorsanız( yayla gibi ) pirinci az koyun vs..