Pashador15 34 günlük bebgm sadece anne sütü alıyor kakası aşırı kötü kokuyor ve içinde smüğümsü seyler var ne anlama geliyor:(
Srpmzcn19 Pashador15 mukuslu kaka tek başına alerji belirtisi değildir. Sürekli huzursuzluk, aglama krizleri,gaz sancıları, geçmeyen pişik, gürültü kaka, meme reddi, yuzde vücutta döküntüler. Bu belirtilere dikkat edin
Goktugunannesi1234 Pashador15 bizdede kötü koku ve sümüksü kaka ile başlamıştı. İçine iyice bakın kan varmı? Süt alerjisi gibi duruyor. Yada enfeksiyon vardır
Melek1411 Pashador15 kaka testi yapıyorlar sanırım Bi alerji doktoruna randevu alın veya çocuk doktorunuza danışın önce
hemsire09 Goktugunannesi1234 bebeğim 3.5 aylık bizde de yeşil sümüksü kaka var. Hiç geçmiyor. yüzünde döküntü fındık, rezene vs yersem oluyor. Çocuk doktoruna sordum hiç önemsemedi ben de süt alerjisinden şüpheleniyordum
Goktugunannesi1234 hemsire09 evet kesinlikle süt alerjisi hangi şehirde yaşıyorsunuz doktor önereyim yakınsa bana. sizinki süt ürünleri kuruyemiş de dahil olunca çoklu gıda olarak geçiyor
hemsire09 Goktugunannesi1234 maraşta yaşıyoruz hiç kan görmedim ama sadece mukuslu ve yeşil yapıyor ilk ay yoktu probiyotikten kaynaklı mı acaba diye düşündüm ilk biogaia kullandım şimdi maflor kullanıyorum. Probiyotik de yapar mı acaba böyle sorunlar? Kilo alımı iyi, huzursuzluk yok, gazı rahat çıkarıyor, kusması çok sallarsam oluyor sadece
Goktugunannesi1234 hemsire09 aksine probiyotik etkilerini azaltıyor belkide o yüzden görmediniz. Huzursuzluk gece ıkınma sürekli uyanma varmı?
hemsire09 Goktugunannesi1234 yok hayır gece sadece acıkınca uyanıyor bazen 2 saat bazen 4 saatte bir uyanıyor
Goktugunannesi1234 hemsire09 huzursuzluk yoksa kilo alımı da iyiyse alerji değildir. Bazı bebekler hep yeşil ve mukuslu yapar . Aslında bizim de kilomuz çok önden gidiyor ama bitmeyen sancılar kramplar huzursuzluklsr vardı en son kanlı kaka oldu .
hemsire09 Goktugunannesi1234 yine de bi diyet yapıp denemeli miyim sizce? Süt yumurta yoğurt peynir Tereyağı başka neleri kesmem gerekiyor?
Goktugunannesi1234 hemsire09 diyeti mecbur kalmadıkça yapmayın çünkü hem süt kaliteniz gidiyor hemde sizin vücudunuz vitamin almıyor. Aşırı derecede kemik ağrısı ve diş ağrısı çekiyorum osteocare kullanıyorum takviye olarak ama yinede kötüyüm. Zaten doktorlar da çocuk iyiyse kanli kaka olmasına bile diyet yaptırmıyor. Yani bebek huzurlu ise vücudu tolere ediyor demek 🌼🌺
hemsire09 Goktugunannesi1234 ya ben de korktum bağırsaklarına bir şey olur diye. Benim de meyvelere vs alerjim var zaten doğru düzgün bir şey yiyemiyorum çok teşekkür ederim size de 🥲💞