Melek1411 bizim de yatak odamız şu an 27 derece üstünde incecik uzun kollu pijama takımı var bir de beline kadar Müslin ile örtülü. Çorapları yok. Ya ben uyurken örtmeden duramıyorum uyuyan insanın üstüne kar yağar derler 😀 bazen ben bile gece bi uyanıyorum sanki usumusum hemen örtünüyorum onun için incecik müslini atıyorum hep bacaklarına