Merhaba canım anneler hepinize bebislerinizle güzel bir hayat diliyorum ♥️🥰 benim sorum şu bebegim iki ay 13 günlük elleri sürekli ağzında salyalari da akıyor ve en keyifli olduğu zamanda birden ağlama tutuyor bazen uykudan uyanıp yapıyor gaz var sanıyorum ama gaz problemimizde yok bugün doktora götürdüm dişlerin den kaynaklı erken belirti veriyor dedi sasirdım kaldım bu durumu yaşayan varmı başka bı derdi olabilir mi ? Birde ağzında pamukçuk olmuş onunla ilgili olabilir mi ? bı öneriniz varmı ?