Bugun adet olma günümdü ama olmadım 😛adet olacak gibi de şiddetli değilde karnımda şişkinlik hissediyorum kasıklarda da ağrı hamilelik belirtilerinde yaşayan oldumu acaba kasık agrisi siskinlik yasayip hamile oldugunu ogrenen 😊 normalde hemen test yapardım bu sefer aceleci olmak istemedim . Sadece kimde ne belirtiler vardı öğrenip yarin test yapayım ona göre dedim 😊❤