Merhaba ben bugune kadar fark etmedim bebegim 2 aylık az önce fark ettim. Kafasının sol alt kısmında dokununca hareket eden bezelye gibi bir şey var. Kaynanam fark etti panik oldum, kendi annem de bebeklerde olabiliyor yağ bezesidir dedi. Pazartesi kontrolümüzde soracağım doktora ama o güne kadar bekleyemem. Bilgisi olan??????