Karla Kızlar ya ben bu serum fizyolojik işini anlayamadım gitti. Şırınganın yarısını bir deliğe diğer yarısınıda diğer deliğe sıkıyorum ama burnundan bir şey çıkmıyor. Videolara falan bakıyorum her şey çıkıyor😂 ben nerde yanlış yapıyorum
Boncuk63 Karla nefesi açılması için daha çok aslında o , sürekli kullanmayın . Soğuk algınlığında onu sıkıp arkasından burun temizleyici hortumla çekiyorum bebeğim rahatlıyor ama çok nadir kullanırım . Maalesef burun içinde kılcal damarlara zarar verebiliyor
Karla Boncuk63 ya aspiratör var ama onunla yapmıyorum bana çok doğru gelmiyor onunla yapmak zarar veriyor gibi hissediyorum. Nasıl temizlenecek bu burun peki😞
Boncuk63 Asden buhar makinesi kullanıyorum çoğunlukla bulunduğum odada duş sonrası da pompayla hafifçe alıyorum
Asden Boncuk63 anladım fakat havalar çok sıcak özellikle sıcak buhar makinelerini maalesef artık kullanamıyoruz. Pompa aspiratör ve ağız ile çekmenin evet kılcallara zarar verme riski var. Fakat serum fizyolojik tamamen doğaldır ve hiçbir zarar vermez. Döküp kendi haline bırakınca kendiliğinden akar burnundakiler çoğu zaman.
Boncuk63 Karla 😀 ben anlatamadım ya şöyle ki 2 türlü aspiratör kullanıyorum çok sümüklü olduğumuz dönem hortumlu olanı normal dönemlerimizde banyo sonrası pompalı olan aspiratörü kullanıyorum
Asden Karla az geliyordur. Bazen benimki de akmıyor yaptıktan sonra ağlıyor kucağıma alıyorum dik dururken hop geliyor.
Klp Az geliyo olabilir yada fazla tikali ben 5 milim cekiyorum bir buruna eger digerinden su geldiyse tekrarlamiyorum ama daha cok serumlar var onlari aliyorum hem uygun fiyatli hem daha iyi oluyor