Wonderful_mom Gelin sarılıp agliyalim.. 😅Aglanacak halime gülüyorum 😒 Sabah 5 ten beri ayaktayım şu saat oldu hâlâ uyumadi bebeğim.. Alti temiz karni tok gazını cikardi daha ne 🙄 beşiğine koyduğum gibi basıyor çığlığı 🤷 Kafayı yememe ramak kaldı.. Benim gibi olan var mi en azindan teselli bulurum azıcık 😑 Uykusuzlukla nasıl baş ediyorsunuz.. ek olarak 4.5 yaşında bir kızım daha var perişan oldum 😒😔
Derininannesi_ Wonderful_mom bende aynıyım bugün kontrolümüz vardı doktor gazı cıksa bile gazlı bi bebek içerde gaz var ondan ağlar dedi bi de doymuyor olabilir dedi mama ölçüsünü yükseltti. Ben eşime devrediyorum arada geceleri o sallıyor mama yediriyor. Beyaz gürültü dinletiyoruz cok iyi geldi. Ama bendr ağlıyorum sürekli perişan oldum
Milay 23 gunluk oglum var,bazi gunleri boyle oluyor,hic uyumaz ne geceni ne gunduzu Allah yardimci olsun bize
Wonderful_mom Milay Nasıl başa çıkıyorsun oyle durumlarda ben bazen delirecekngibi oluyorum hep agliyor
Milay Wonderful_mom sinir kirizi keciriyorum oyle olunca.Bazen hic aglamaz amma uyumazda bazen aglar sancisi,qazi yuzunden boyle oluncada cani aciyor diye bende agliyorum.
Wonderful_mom Milay benim de ne sallarken uyuyor ne kucagimda illa memede olacak hic uyumadigi icin sutte birikmiyor bu seferde boş olduğu icin ağlıyor 🙄😑😔
Wonderful_mom Derininannesi_ Bizim ac mi tokmu bir aylik kontrolde bbelli olacak.. beyaz gürültü tinlamiyor bile hic susmuyor acsam da emzrdgm icinde esim susturamiyor destek olamiyor bu yuzden uzun vadede.. 😔