Merhaba arkadaşlar bebeğim bir aylık meme+mama gidiyoruz fakat emzirince fışkırır tarzda kusuyor hiç midesinde kalmıyor ama mama yiyince kusma yok. Doktor kilo kaybı olmadığı için bişe yapamayız diyor. Benim merak ettiğim bunun sebebi ne olabilir emzirmek tam bir işkenceye dönüştü meme reddi olacak diye ödüm kopuyor mamayı severek içen bebek memeye sıra gelince çok direniyor başına böyle bir sey gelen var mı ??