Kızlar daire beklerken şube (Yenimahalle) geldi valla şaşırdık 🤭 ama nasıl çalışma şartları? Normalde evlenmeden önce yani doğma büyüme Ankara da yaşadım yani bı nevi toprağıma gidiyorum ama çalışma şartlarını vs.bilmiyoruz birde ev almayı düşünüyoruz ama nasıl olacak ne civardan alsak iyi olur bilemiyoruz aracımızı sattık geçen hafta ev alcaz diye ama öyle çok yüksek meblada da alamayız yani ulaşım yönünden rahat bı muhit olmalı biz daire olursa servis olur diye düşünüyorduk ama şube de yokmuş 😔