Gokcee Pavlik bandaj kullananlara bir sorum olacak. 15 gündür kullanmaya başladık kızım 2 aylık sürekli alt tabanından ayaklarını çıkarıyor her seferinde bantları tekrar yerleştiriyorum sizlerde de böyle bir durum oldu mu çünkü çok hareketli bir bebek.
esgc Gokcee kaç aylık bebeğiniz? Benimki de öyle yapıyor çok dikkat etmek gerekiyor. Benim bebeğim de bantları açıyor bugün 10 kere geri takmışımdır