Tugcelanur Kızım 2 buçuk yaşında. Doğduğundan beri gözü akıyor. İlk gittik göz kanalı tıkalı dedi araştırdım biraz 10 dklık bir ameliyatla. Göz pınarının altındaki kanalı açıyolar. Ama küçük bünyesi zayıfı narkoz kaldırmz diye damla veriyor doktor bir hafta kullanımlık. O sürede iyi oluyor sonra tekrar ediyor bu zamana kadar böyle geçti. Şimdi tekrar randevu almaya çalışıyorum gidicez bakalım. Korkuyorum ameliyattan
Deletedmom3544 Tugcelanur pek bı bilgim yok ama Allah yardımcınız olsun inşallah canım 🌹 çok geçmiş olsun
Hale3400 Tugcelanur ameliyat değil küçük bir operasyon benim oğlum da 2 yaşında oldu ameliyathaneye gidip gelmeleri yarım saat sürmüyor narkozun etkisiyle biraz ağlıyorlar ama çabuk toparlanıyorlar yatışta vermiyorlar zaten müşade sonrası hemen eve gönderiyorlar endişenizi anlıyorum bende çok korkmuştum oğlum ameliyathaneye girdikten sonra çok ağlamıştım ama herşey bitip eve geldikten sonra insan aaa ne kolaymış diyor inşallah sizinkide çok çabuk atlatılır
Sedacann Tugcelanur kaynımın oğlunun öyle doğduğunda beri bir kere oldu operasyon tekrar oldu yine olucak bu konuda dünya göz hastanesinin doktorları iyi istanbul’da siz nerdesiniz bilmiyorum ama
haticealtuntas Tugcelanur yeğenim 2 yaşında masajla açılmadığı İçin ameliyat oldu çok kısa sürdü ve şu an gayet iyi korkmayın. Göz kanalı masajı yapıyor musunuz ?
Tugcelanur Deletedmom3544 sağol canım ♥️ valla çok zor. Tek başına çocuk büyütmeye çalışmak daha zor birde sağlık sorunları eklenince kötü oluyorum
Deletedmom3544 Tugcelanur Allah’a sigin evet bazen isyan ediyoruz benim de kızım 20 aylık hiçbir gece uyumadı 20 aydır bir gece uykusu tatmadım çok isyan ettim Allah affetsin sınav kardesim bunlar
Tugcelanur Deletedmom3544 evet çok zor. Herşeye kızım mutlu olsun diye katlanıyorum babası baba değil zaten. Bir işe girsem onu da rahatlatıcam. Sabır
Deletedmom3544 Tugcelanur aile problemi var az da galiba sabır kardeşim sadece dua edebilirim hep gülün inşallah cümleten
Tugcelanur Hale3400 yaa inşallah bizimkide öyle olur. Çok zor artık. Damlayı istemiyor masajı yaptırmıyor. Gözü de sürekli akınca çok üzülüyorum. Doktor ameliyat olsun felan içimi rahatlatıcak bişry demedi hiç. Onun için tedirgindim ama artık bitsin istiyorum
Zumi21 Merhaba, benim kızımın da sol gözü çok akıyordu. 6 aya kadar damla kullandık. 6.ayinda göz muayenesi yaptırdık ve doktor açık olduğunu söyledi. Kızım şuan 11 aylık ve artık gözü akmıyor. Bol Bol masaj yapın
Tugcelanur Zumi21 keşke izin verse. Asla istemiyor ağlıyor daha çok akıyor gözü. Bakalım bir randevu aliym. Damla verirse tekrar deniycez son çare ameliyat
Hale3400 Tugcelanur inşallah damla ile geçer malesef bizimki geçmemişti ameliyat olduğu halde tekrarlama ihtimali de oluyor çok şükür bizimki tek operasyon da düzeldi tekrarlanmadı
Zumi21 Doktorlar 9.aya kadar bekliyorlar diye biliyorum. Hemen ameliyatı düşünmeyin. Umarım kendiliğinden geçer 🙏🏻
Tugcelanur Hale3400 bizimki de geçmiyor ama ameliyattan korktuğum için kızım zayıf zaten narkoz beni korkutuyor. Doktor da demedi ameliyat illa felan. Böyle geçip gidiyor bakalım nolcak
Hale3400 Tugcelanur ameliyat öncesi zaten çocuğun narkoz almaya elverişli mi değil mi diye bakılıp ona göre yapılıyor anestezi uzmanı ile görüşün siz
Defnecik_22 Benim oğlumda vardı şimdi 4,5 yaşında okyanus suyuyla masaj yapa yapa geçirdim şimdi 2 aylık kardeşi var aynı sorun onda da var masaj yapıyorum
KubraBaybars Tugcelanur bizde 4 aylık olucaz hala devam ediyor ilk zamanki gibi değil ama yine de akıyo 🙁 ben doktora götürdüm 4. Ayda getirin dediler çoğu bebekte olabiliyomuş. Geçmezse 1. Yaşında sondalama işlemiydi sanırım o yapılır dedi. İnşallah geçer 😐