Kızımın gözünde kayma var doktora götürmüştük 2-3 yaşında gözlük takar muhtemelen gözlük takan bir kızınız olacak 18 yaşında da ameliyat olur demişti
Görmesinde sorun yok yakına odaklandığında kayıyor demişti .
3 ay önce götürmüştük şimdi tekrar götüreyim mi şuan yapılacak bir şey yok demişti ama
Üzülüyorum 😭 bazen farklı bakıyor bi göz farklı bi göz başka yere saniyelik kayıyor
Astigmat demişti sanırım