bambiii merkurkedisiii benim kızım 5 aylık kısa kollu zıbın alttınada ince bir pijama giydirdim üstünüde cok ince battaniye örtüyorum beline
Yaprakan merkurkedisiii bir deneyin bence gece kollarını kontrol edin üşümüş mü diye ona göre hareket edersiniz. Ben bugün çok terlediği için gün içinde kısa kollu yatırdım ama dün daha serindi ince uzun kollu badiyle yatırdım.
Sedaalya Kısa kollu zıbın altına pijama. Üstüne de müslin örtüyorum. Oda sıcaklığımız 25 leri buldu artık