boncukannesi123 Hanımlar merhaba 🌸 Bebeğinizi yıkarken neyle yıkıyorsunuz yani ister istemez bi kir çıkıyo nasıl hallediyorsunuz 😊
SeninAnnenBirMelektiYavrm boncukannesi123 havludan lifi var bornoz takımının içinden çıkan onunla yıkıyorum
Madam boncukannesi123 bebeğe ne kesesi kız mahvedersin çocuğu bildiğin yumuşak lif kullanıyorum el kadar bebelerin ne kiri olacak
boncukannesi123 Madam ahahahhaha yok canım o kadar değil ☺️ Lifle temiz olmuyormuş gibi geliyor şster istemezde özellikle ayak kısmında kir oluyor onu nasıl hallediyorsunuz onu merak ettim 😊
Annesininaski boncukannesi123 istersen bide betona yatır sırtını kesele, kafasına da tasla vur tam olsun 🙄 yumuşak lifler var onunla yıkayın ne kesesi😖
boncukannesi123 Annesininaski siz öyle yapıyorsunuz demek ki fotoğraf bekleriz happykids ailesi olarak
Bal_bebegim boncukannesi123 bebek ağız mendillerini 3 tanesini üst üste koyup diktim 4 kenarını onunla yıkıyorum birkaç tane yaptım öyle 😊