Geçenlerde yazmıştım reglim bayrama bir gün kala bitmişti Yasmin kullanıyordum ve ben bir hafta sonra kanammam olmuştu neden diye sordum sekiz gün sürdü regliydum muhtemelen ve bir hafta oldu şimdi yine kanamam var bu neden olur bazen karnında pıt pıt oluyor organlar yerini alıyor galiba hamile olmaktan çok korkuyorum 15 aylık oğlum ve 2 aylık kızım var bu kiloda hamile kalamam neden kanamam var ki ! Şimdi ya ağrım falanda yok prezervatif kullandık hep yasmini alırken hap dışında kullanmadık hap kullanirken ve iki regli öncesi geri çekilerek korunduk ki ( o korunma sayılmıyor biliyorum ) ya bilen başına gelen varmı çocuk bakmak değil bu kiloda hamile kalamam hazır değilim şuan 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 dün ilişki sırasında sağ tarafta dikisimin üst tarafı bayagvzorlandi acıdı ondan mı ki 😱