Yaprakan İyi akşamlar arkadaşlar bebeğim 9 aylık oldu ve daha kaliteli bir uyku yapabilmesi açısından gece beslenmesini kesmek istiyorum. Aranızda gece emzirmeyi bırakan oldu mu ? Nasıl bir süreç beni bekliyor merak ediyorum.
kirmizibalikgolde Yaprakan benim ki de 8 buçuk aylığı biraz geçti gece 2 3 kere kalkıyor nemde bırakmasını istiyorum 😭😭
Yaprakan kirmizibalikgolde benimki bu ara daha da çok kalkmaya başladı dişten diye düşünüyorum vu diş çıkarma sürecini biraz atlatsın deneyeceğim inşallah
kirmizibalikgolde Yaprakan mesela su an saat 4.30 ben 2. mamayı verdim 7 buçuk da da kalkar içer 8 buçuk da tamamen uyanır. sürekli yat kalk beni zorluyor artık . zaten gün boyu çok yoruluyorum .
Yaprakan kirmizibalikgolde tabiki çok zor oluyor kendileride tam uykuyu alamadıkları için gün içinde daha huysuz oluyorlar üstelik