Yaprakan İyi akşamlar arkadaşlar bebeğim 9 aylık oldu ve daha kaliteli bir uyku yapabilmesi açısından gece beslenmesini kesmek istiyorum. Aranızda gece emzirmeyi bırakan oldu mu ? Nasıl bir süreç beni bekliyor merak ediyorum.
H0606 Ben 6 aylıkken kestim şuan 13 aylık geri başladı diş çıkardı diye yemek yemiyor sadece süte ihtiyaç duydu maalesef
Yaprakan H0606 peki ilk kestiğinizde gece çok ağlıyor muydu ? Bir iki kere denedim ama çok huzursuzlaştığını görünce dayanamadım açıkçası.
H0606 Yaprakan çok ağlıyordu inan 1 ay sürdü ama devam ettim sonra gerçekten rahatladım ve uzun uyudu