Kizlar sirnaktan memlekete adanaya tatile geldik be bulundugumuz evde klima yok vantilator var ve oglum cok terliyor uyurken sırılsiklam oluyor emmesi su icmesi hersey normal ama çişini eskusi gibi çok yapmiyor kotu bise olurmy hastaneye goturmelimiyim 20 gun daha burdayiz ne gibi çozumler onerirsiniz