Cansuu_ Yaşayan var mı bebeğim uyanıkken emmiyor uyurken de uykunun yüzünden emmiyor yaşayan var mı ?
miniklerinannesiii Cansuu_ benim kızımda böyle Gece sadece uyurken 2 defa emiyor gün içinde emmiyor sağmaya da vaktim olmuyor sütüm çok azaldı mama içiyor gün boyu
BegumKolac miniklerinannesiii bizim doktorumuz biberonla mama verme,tembelliğe alışmasın,aç kalsın sonra emzir dedi.Mümkün olduğunca biberonla az vermek gerekiyor.Emzirmek çok keyifli ve kolay.
miniklerinannesiii BegumKolac herkes için farklı demek ki ben gündüzlerim genelde hep dışarıda olduğu için mama daha kolayıma gidiyor Emzirmek gece çok keyifli geliyor bana Emdiği yere kadar 🖤💝