MomQueen Kızlar kızım 3 ay 17 günlük. Havalar ısınmaya başladı malum. Nasıl giydiriyorsunuz nasıl yatırıyorsunuz ya merak ettim. Ben ikişer kat giydiriyorum bazen. Ben kalın battaniye örtüyorum hâlâ. Üşütmekten hasta etmekten çok korkuyorum yavrumu.
ceybug MomQueen benim kızımda 3 ay 4 gunluk çok terliyor sizinki de öylemi doktor kısa kollu giydir dedi bugün hep kısa koluyla durdu ama yinede Çok terliyor
catgirlmoms MomQueen üşüteceğim korkusu ile çocuğun ateşi çıkacak ve daha çok hasta olacak .Çocuk ince giyinmekten hasta olmaz . Terlemekten daha hasta olur . Kışın kalın zıbın üzerine alt üst pijama veya tulum . Yazın ince kısa kollu zıbın alt üst ince pijama veya tulum .
Songena19 MomQueen benim kızım 5aylik gündüz kısa kollu ve altına şort giydiriyorum ama gece uzun kollu tulum giydiriyorum çünkü gündüz sıcak oluyor fazla giydirirsem hemen isilik oluyor kızım
MomQueen ceybug ya benimki de çok terliyo emerken uyuduğunda falan çok fazla terliyor saçları çok ıslanıyor terden ne yapmam lazım acaba