Nslhnsdytgn Arkadaşlar bebeğim de yüksek oranda demir eksikliği çıktı ve doktorun verdiği demir ilacını içiremiyorum baktım tadı çok kötü başka ilaca geçtik oda aynı içmesi gerekiyor ne yapmam lazım fikir verirmisiniz ne şekilde verebilirim
merbay97 Nslhnsdytgn bizdede cok dusuk demir ocean surup aldık. Sabah aksam önerdi doktorumuz. Sırınga ile veriyorum azar azar veriyorım zamanla alıstı
MucizemAsyam Nslhnsdytgn ocean mikrofer kullanıyorum kullanımı da kolay cam damlalık var içinde kolay oluyor
Nslhnsdytgn MucizemAsyam piyasadaki o ürünler şuan yetersiz kalırmış bizim için o yüzden demir içeriği yüksek olanı verdi ama tatları gerçekten çok çok kötü
Mihrimahim16 Ocean mikrofer kullanıyoruz bende tahlil yaptırmak istiyorum bakalım nasıl çıkıcak demiri…
Kubra-44-58 Nslhnsdytgn Sidefer kullanıyoruz biz. Hem tadı güzel hem renkli değil boya içermiyor. Tadı tatlı olduğu için bebeğim de severek iciyo. Ferrum kullanmıştım onu hiç sevmemişdi bide ağzını kırmızıya boyuyodu Sidefer den çok memnunum tavsiye ederim.