Momysbird2020 yok şuan hiç ilaç kullanmıyor, bezin alerjisi testlerde hiç çıkmadı doktor da siz deneyerek bulacaksınız ne iyi geliyor ne gelmiyor diye demişti. Paketli gıdaların çoğunu yediğinde astımı tutuyordu hiç vücudu kabarmadı benek benek, şu an yediğinde ise hemen egzama oluyor.