5 yaşında kızımdan görmediğim ne varsa 1 yaşına girmek üzere oğlumdan görüyorum aşırı hareketli. Peşimden asla ayrılmıyor, sürekli her yeri karıştırıyor,aynaları yalıyor,balkonlara çıkmaya çalışıyor ne bir oyuncak yada az bişey çizgi film reklam bakmiyor 🤦 düzelir mi acaba sizinde bebekleriniz böyle mi. Hele bir sofraya oturuyorum ağlama krizlerine giriyor kendi kendine her şeyi sorun çok yıprandım o kdr yorgunum ki anlatamam sabah erken kalkıyor zaten, uykusunu alamadığı için ağlıyor. Uyutmaya çalışınca sinirleniyor bagryor kızımı uyandırıyor iki çocuk çok zormuş yada ilk çocuğu uslu olanlar için çok zor 😞