Ahsen3429 Kızlar dr bugün dedi ki bılgıldağı biraz küçük gibi geldi kafa ölçümünün takibini yapalım. Doğum baş çevresi 38 şuan 46 günlük hala 38 başına gelen var mı? Baş çevresi ilk hiç büyümeyen var mı?
Yaso8794 Ahsen3429 bende 40 da götürmüştüm 35.5 doğdu 37.5 olmuştu ama biraz küçülme var dedi tedirgin oldum İlk 3 ayda 3 cm büyümesi gerekiyormuş galiba öyle araştırdım ama ne kadar doğru bilmiyorum Rabbim bütün yavruları korusun Annelik gerçekten zormuş sürekli onu düşünüyorum
askanne10 Ahsen3429 umarım iyidir bir bilgim yok bebeğim prematüre doğdu o yüzden başı 32 idi yani şu an kıyas edemedim boyu da 44 cm idi