Kızlar selam…
Kızım 5bucuk aylık 3 aya kadar emdi sonra sütüm kesildi bıraktı memeyi. Mama kullanıyoruz ve ek gıdaya başladım yavaş yavaş çorba veriyorum kaşık maması yapıyorum falan. Biberon maması içtiği zaman sürekli kusuyor bugün muayene olduk reflü çıktı. Reflü yatağı kullanmamı söyledi doktor ve ilaç verdi. Bende biraz araştırma yaptım ve reflü olan bebeklere Özel AR mamalar varmış daha önce kullananlar varmı aranızda.. Birde ek gıda olarak neler verebilirim rahatsız etmiycek şekilde