6 aylık kızım var. Sadece uykuda emzik ağzında olsun istiyor. Düştüğü an ağlıyor. Ve uykuya dönemiyor.
2 saat oldu yatıralı 3 defa gittim yanina. Diğer kızımı uyandiracak diye korkuyorum.
Emziksiz uyutmayi denedim. Ağladı ve çözüm buldu. Elini emerek gözlerini kapattı. Hemen emziğini verdim.
Ağlıyor biraz bekliyorum belki susar ve uyur diye asla uyumuyor. Gün içinde eline alıp ağzına götürüyor. Ama uykuda yapamıyorum. Yatağına 3 emzik bıraktım kendi bulsun diye. Yok illa ben vereceğim. Çıldırmış gibi ağlıyor. Emzigi alıp mamasını içereceğim tepki veriyor.
Aç değil eminim. Ne yapacağım bilmiyorum.