Kızlar merhaba kızım 2 ay 20 günlük yarım kundak olmadan uyuduğunda sürekli ellerini kollarını salladığı için irkilerek uyanıyor. Bu yüzden hep hafif yarım kundak yaparak uyuttum ama şimdiden yaz fena geldi Manisa’da yaşıyoruz gündüzleri 33 ve üst olduğu oluyor ter içinde kalıyor müslinle sarmama rağmen nasıl bi yol izlemeliyim ?