Aysehris
ben bebeğim 4 aylıkken ve 7 aylıkken yaptım uçak yolculuğu. almanyadan kayseriye ve istanbula uçmuştum (3-4 saat arası sürdü uçuş). uçağa binmeden önce karnını doyurdum havalimanda, altını değiştirdim ve burnuna sprey sıktım (doktor önermişti - klimadan dolayı kapanabilir dedi). uçakta sadece atıştırmalık şeyler yedirdim kraker gibi ve sevdiği oyuncakları aldım yanıma. telefonuma da bi kaç çocuk şarkıları yükledim onları seyretti.☺️ iniş ve kalkışta emziriyorsanız emzirin, emzirmiyorsanız ya emzik verin ya da içecek başka bir şey.