Merhabalar , bugün doktor muayenesinde oğlumun kollarının çok hareketli olduğunu titreme olduğunu nörolojik bir durum olabileceğini söyledi. Oğlum 2,5 aylık biz heyecanladığı için ya da hareketinden dolayı öyle sanıyorduk. Sizlerin bebekleriniz nasıl ? Ya da böyle bir durum yaşayan var mı?