Denes Arkadaşlar kızıma gaz için 3 gündür biogia kullanıyoruz çok güzel uyku yaptı önceden uyumazdı uğraştırırdı şimdi baygın gidiyor resmen ben uyandırıyorum beslemek için 41 günlük bebeğim bu arada sizlerde böyle bir durum oldu mu
Ates_mami Denes biogaiayı bagırsak problemlerinde kullanmıştık. İshal veya kabız olduğunda. 1.2 kez verip düzeldiginde bırakıyorduk. Gaza da iyi geldiğini söylemişti doktorum ama sadece gaz için biraz ağır bir ilaç demişti. Belki de ağır geldiği için uyku hali yapıyordur.
MelekGuleryuz Ates_mami benim bebeğim de 26 günlük. İshal virüsü kaptığı için doktor biogiayı verdi bağırsakları için. Kullanıyorum ama hala devam ishal. Ne zaman etkisini gördünüz ? Ne zaman düzelir ki 🤦🏻♀️
Ates_mami Denes en ufak bir zararı olsa doktorunuz vermezdi emin olun. Biz gaiayı bu şekilde kullanmıştık. Kaka yapmadığında veriyordum hemen yapıyordu. Doktorunuza sormalısınız bence.
Deletedmom143 Denes evet hergün düzenli kullanıyorduk aynı saatte. 4 aylık oldu bıraktım şimdi çok şükür zorlanmadan çıkarabiliyor
Deletedmom143 Yuksel33 açıldıktan sonra dolapta saklamanıza gerek yok açılmadan önce dolapta muhafaza edin
Mrv_vrm Denes biz de 4 aydır kullanıyoruz. İlk zamanlar uyku hali yapmisti. Akşam veriyordum arkasından uyuyordu. Gaz sikintisini giderdiği için olabilir diye düşünmüştüm
Ates_mami MelekGuleryuz bizim virüs kaynaklı bir problemimiz yoktu. Kakasını yapamıyordu. Damla şeklinde zaten. 5 damla veriyordum kakasını yapmadığında 1 saat sonra yapıyordu hemen. Düzenli hiç kullanmadık. 1 kere verince yapıyordu ve bırakıyorduk. Sonra zaten düzene girince hiç kullanmadık. Tabi doktorumuz böyle tavsiye etmişti.