Hzr28 Taze_annee güzel vatanımızda nasılsa çekiniyoruz ahki ne ahbizim atamamiz merkez i yuzden merkez de oturulabilecek muhitler nerelerde acaba
Klnccc Hzr28 memleketim Hatay ama hiç sevmiyorum size kötülemek istemem ama dışarıyı çıkıp görmüş biri olaraktan en son gelmek isteyeceğim yer memleketim ha bir de aşırı sıcak oluyor 3 gündür eriyoruz resmen 😩
Hzr28 Klnccc sıcaktan yana sıkıntımiz yok severiz önyargılı olmak istemiyorum insanlardır bir memleketi güzel yapan
Deletedmom_73 Hzr28 Şimdiden hoşgeldiniz memleketimize burası çok sıcak bir şehir ama yerleri çok güzel en çok da antkaya gezilecek yerleri çoktur 😊
Deletedmom62626 Hzr28 dışarıda mi? Oturmayı düşünüyorsunuz? Ben dışarıda oturuyorum 1650 lira kira ödüyorum. Aylık
Deletedmom62626 Deletedmom_73 İskenderun’da öyle ben çok seviyorum İskenderun sahiline denizine ayrı bir aşığım.
gizeminmasali Hzr28 sanslisiniz bizde 1yil once geldik cok sevdik daha hic suriyeli gormedik diyebilirim.tabi biz merkezdeyiz antakyada.cok da geziyoruz iyi ki buraya gelmisiz esim ogretmen dogu gorevi yapiyo burda😅😅