Sivas ı bu kadar insanlar gözlerinde neden büyüttüler anlamış değilim. Yobaz deniliyor , görgüsüz deniliyor, dedikoducu deniliyor. Hem böyle bir şehirde yaşayıp hemde bu kadar ağır eleştiri yapmanın manası nedir ? Genelleme yapılmasın mümkünse. Her memleketin iyisi kötüsü var. Sivas insanını bu kadar yermenin anlamı yok. Ağır eleştiride bulunan insanların buraya yazdıkları şeyler dedikodu olmuyor mu acaba ? . Nedir bu Sivas düşmanlığı 🤔