Muhammed34 Arkadaşlar biz ev yaptırdık ama.beledyeden izin almamız gerektiğini bilmiyorduk şimdi belediye eve ne elektirik nede su veriyor bu durumu yaşayan varmı varsa ne yaptınız nasıl hal oldu cevaplarsaniz çok sevinirim
Sontvbukucu Muhammed34 yani nasil bilmiyordunuz o kısma takıldım ben. Belediyeden habersiz araziniz bile olsa çivi bile çakamazsınız. Yikabilirler bile insallah ceza ile kurtarirsiniz
Muhammed34 Snowglobe enişte yaptı evi sağolsun herşeyiyle o uğraşıyordu ama. Nasilu uymuş nasıl yapmış bilgim yok şimdide olmuyor parasında değilim yikmasinlar hal olsun parasını cezasını öderiz Hersekil