Bebeğim cok şiddetli ağlıyordu. Herkes gaz dedi ama gaz değildi emindim. Ambulansı çağırdım o derece ağlıyordu. Doktor böbreklerinde kum olduğunu ve ağrı yaptığını söyledi. Ufacık bebekte kumun ne işi var. Serum takviyesinden sonra eve gönderdi. Şimdi o kadar ağladı yine ilaç verdim uyuyakaldi. Daha önce böyle birşeyle karşılaşan oldu mu acaba ne yaptınız bebeğim şuan uykuda sayikliyor ne olur dua edin 😔😔