Tosbikkkk
Büyük oğlum 30 aylıkken kreşe başladı ve ilk günden çok severek gidiyordu. Şuan 3,5 yaşında ve hala çok seviyor. Küçük oğlum da 18 aylıkken oyun grubuna başladı, şuan 21 aylık ve oda severek gidiyor ama kreşe bırakmaya kalksam daha durmaz yalnız orada. Oyun grubunda bile hala hep yanında durmamı istyor, bir kalktığımı görürse hemen ağlıyor😅