Ramoo__66 Günlük 200 mg’a kadar kafeinde sakınca yok ama kafein sadece kola ve kahvede bulunmaz, dikkat etmek lazım. Kafeinsiz kahveye geçiş yapabilir, kolayı da küçük bardak ile 2 günde 1 defa tüketmek gibi sınırlama getirip daha sonra daha da sıkılaştırabilirsiniz. Her canınız çektiğinde bebişinizi düşünün, siz ne yer içerseniz, o da onu alacak, seçme şansı yok. (Tamamen kısıtlama yapmanız sizi strese sokarak bebişi yine etkileyeceğinden temelli kesmenizi önermem). Sağlıklı bir hamilelik dilerim. 🪷