Herkese selamlar. Bebeğim 36 günlük 3500 kilo ufak bir bebek 🙂 sagdigim sütümü biberonla vermek istiyorum
Bu 0+ biberonda yenidoğan akışlı falan diyor
Bu akış az demek mi oluyor?
Meme reddi olmasın diye bunu alayım diyorum
Bunun nasıl olduğunu bilenler var mı
Bundan süt az az mı geliyor. Ona göre alayım
Pazar günü pikniğe gidicez orada kullanicam acil öğrenmem lazim . TECRÜBELİ ANNELER YARDIM LÜTFEN….. 🦋🦋🌻
