Selam kizlar. 7 bucuk aylik bebegim var ve esimle bosanma asinmasindayiz.. kendisi anneci oldugu icin bana sahip cikmadi ve sadece mesajla yuvasini kurtarmaya calisti bende geri donmek istemedim. O kadar cok seyler yasadim ki buraya yazsam yetmez.. kisacasi onun icin herseyi yaptim ailemi bile karsima aldim ama karsiligi kocaman bir hic oldu. Bana aslan kesiliyor ailesine gelince kedi gibi ozellikle babasindan korkuyor cekiniyor.. suan davamiz acildi ama henuz tarih belli degil.. bende strese giriyorum uzuluyorum ve sutum kesildi :( benim gibi bebegi olupya bosanan varmi? Mecburen bebek oldugu icinde gorusuyoruz ve ben surekli ona kiziyorum o da susup sadece beni dinliyor. Cok uzuluyorum en cokta bebegime. Bazen hungur hungur aglayasim geliyor ama onun icin guclu olmak zorundayim!