Tugba06 Bence ideal bir zaman. Çoğu bebeğin kendi odasına geçtikten sonra daha kaliteli uyuduğu söyleniyor. Benimki de 5 aya yaklaştı, yavaştan odasını, kamerasını, yatağını vs hazırladık. Bir aksilik olmazsa biz de 1 aya geçiş yaparız. Benim düşüncem alıştırarak geçirmek yönünde (gece ilk derin uykusunu odasında, emzirme sonrası uykusunu anne yanı yatağında gibi). Bol şans size. ☺️🍀