Alimel kesinlikle öyle hamilelik ve doğumu hatta sonrasını zindan ettin kendime şimdi kanser mi olucam ölürsem bebeğim ne olacak. Bir bulaş söz konusuysa nerden geldi. Doktorlar anlamıyor mu sırf bu yüzden doğumdan sonra 5 6 kez kadın doğuma gittim ve diğer başka polikliniklere bende bir sey var mı diye taktıkça hastalık hastası oluyorsun şimdi önemsememeye çalışıyorum düzenli vermeye devam edeceğim canım çünkü yanılma payı çok yüksek bu testlerin ya ilki yanliş çıktı diyorum ya ikincisi. Toplu kıllanılan alanlardanda bulaşıyormuş her seye süpheyle yaklaşır oldım temiz mi pis mi diye