nazlimom_ Doktor 2. Ayda daha cok artar 3-4. Ayda azalır hareketlendikçe demişti 2. Ayın sonunda da bitebilir bebeğe göre değişir dedi de 2. Ayda dahamı cok artiyor gaz sizce
Uraskpln nazlimom_ 1. Ayı gazlı 2. Ayı çok çok gazlı geçti oğlumun kaç defa acile gittik çığlık atarak ağlamaktan sesi kısıldı diye şimdi 3 ay 11 günlük çok çok azaldı gazı
Hilalderin nazlimom_ evet cnm bizdede aynen oyle oldu 2 de zirve yapto 3 e dogru azaldi 4 ay 6 gunluguz simdi kendi fazla cilartamiyorr gazini ama krizleri yok artik
Aaysenurrrrr nazlimom_ 2. Ayda artıyor evet ama azalma konusundan Emin değilim 😅😅 çünkü bizim hala geçmedi
Mavis34 nazlimom_ benimki 7.gunde başlamıştı kolik bebek olmuştu artık 2.5 ayda birden düzene girmeye başladı 3 aylıkken tam rahatlamıştık