3 aylıktı kullanmaya başladık çok şükür ki ilk biberonda sevmişti kızım.Neler çektik alerjiden nelerrrr…Doğumuyla beraber alerji başladı ama anlamamız geç oldu.Resmen bi deri bi kemikti kızım ,doktor doktor gezip ne paralar dökmüştük. En son çok iyi bi doktora denk geldik ganstroentoroloji bölümünde.Direk bu bebek alerji ,teste bile gerek yok diyip 2 senelik aylık 12 kutu mama şeklinde rapor yazdı.Şuan 23 aylık hala çok severek içiyor bazı zamanlar