Anneko 2-Cocukannesi 4 buçuk aylık kızım 1. Ayından beri kullanıyorum ben çok memnunum saatini geçirmeden içiriyorum kabızlığı onun sayesinde geçti sindirim sistemi rahatladı kullanınca
Rdn 2-Cocukannesi biz rotavirüs olunca ishal için kullanmıştık ama yorum yapacak bir fark göremedim sanki
Eymosunannesi 2-Cocukannesi Çok memnundum bebeğim çok gazlıydı bir çok damla kullandk ama bu çok iyi geldi baya azaltmıştı bizde
Oznur3635 2-Cocukannesi 48 günlük oğlum sancıdan mafolmuştuk maflor başladık 1 haftada bıçak gibi kesti şükür
Haffuse Ben de merak,ettim iyi mi acaba?… Kaleidon kullaniyorum, cok bi faydasi yok gibi, bekliyom suraciktta…🤗
Hafizehdjakjx 2-Cocukannesi bende onun pek etkisini bulamadım bir çok denedim ama ben en çok nurse harveys gaz damlasi dan memnun kaldim
Rabiactm 2-Cocukannesi evet kullandım çok memnun kaldım ama uzun süre kullanınca bağışıklık kazanıyor bilginize bizde öyle oldu yani