Merhaba güzel annelerim bir sorum olacaktı bebeğim 3 aylık sadece mama ile besleniyor (linçlemeyin sütüm daha 1 aylıkken kesildi) 120ml içiyor ama özellikle son günlerde 2 saate bir 120ml içmek istiyor önceden 4 saat falan dururdu gündüzleri böyle ben de haliyle doymadığını düşünüyorum çünkü biberonda mama bitince biberonu çektiğim gibi ağlamaya başlar devamını istiyor gibi devamını versem bazı zamanlarda kusuyor bazı zamanlarda da kusmuyor çişli bez sayısı da normal fakat bazen çok çiş yaparken yani bez ağırlaşırken bazen çok hafif oluyor ben de haliyle mama miktarını arttırsam mı diye düşünüyorum bu arada kilo alımı normal ama alt segmentte normal yani 1kg alması gerekirken 400-500 gram alıyor